Description
Kalkhoff Endeavour 1.B Move Trapèze 500Wh, rouge (racing red glossy)
En raison de goulots d`étranglement et de retards dans les chaînes d`approvisionnement mondiales, il est possible que le fabricant ait remplacé certains composants des spécifications d`origine par des composants de qualité au moins équivalente, voire supérieure. Dans certains cas, le vélo livré peut différer des images.
One like entry - and at the same time the e-bike of choice. The ENDEAVOUR 1 is the versatile entry-level category in the e-trekking range and is therefore made for everyone who wants to leave the car in the garage more often in the future. Its motto: performance at the best price. They take versatility literally: thanks to an external battery, two battery options and three different frame shapes, the ENDEAVOUR 1 pedelecs are the practical mobility guarantor for everyday cycling. Well-equipped for the daily challenges in the saddle - that's also what its features stand for.
With highly functional components such as the versatile Shimano gears or the puncture-protected Schwalbe tyres, you are always comfortable and safe on the road. And thanks to the reliable disc brakes and bright lighting, even difficult conditions are no problem. The Bosch Performance Line drive also ensures maximum riding comfort. With its powerful support and pleasant handling, it guarantees constant propulsion - even when the going gets steeper uphill.
An e-bike for everything. The Endeavour 1.B Move is the perfect commuter e-bike that also cuts a fine figure during an evening workout or on a weekend tour. With a powerful Bosch Performance drive, removable battery with either 400 or 500 Wh, tyres with puncture protection and great value for money. The sustainable alternative for all those who want to leave their car in the garage more often in future.
Particularités
Moteur Bosch Performance Line
Autonomie
Est-ce que je peux prévoir un parcours de 50 kilomètres, ou même de 120 ? C'est une information essentielle pour les futurs propriétaires d'un vélo électrique. En ce qui concerne l'autonomie d'une batterie complètement rechargée, les fabricants tentent de fournir des informations aussi réalistes que possibles. Dans la pratique, l'autonomie maximale d'une batterie dépend de nombreux facteurs : le type de moteur, la quantité d'énergie (400 ou 500 Wh), son état d'usure et son âge. Mais le poids du cycliste, sa position, son style de conduite (fréquence des démarrages, cadence) et le mode d'assistance sélectionné (Eco, Tour, Sport, Turbo) ont également une grande influence sur l'autonomie. Le type de parcours (en côte ou plat), de surfaces (asphalte ou chemin) et même le vent (vent contraire, vent de dos) et le profil des pneus ont aussi des conséquences. Pour toutes ces raisons, il est très difficile de donner des indications précises et fiables sur l'autonomie d'une batterie.
En bref
Équipement
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